Sendmail error

Despoina Stamkou deppy at groovy.gr
Tue Mar 7 13:36:31 EET 2000

>  > Trexei sendmail se ena box me redhat6.1 kai antimetwpizw to e3hs
>  > problhma. Exw ftia3ei enan user sto box auto kai tou stelnw mail panw
>  > apo konsola p.x. deppy at www.mydomain.gr. kai to opoio ftanei kanonika
>  > ston user deppy (kai me pine to blepw alla kai apo allo pc mporw na to
> > parw). To problhma einia oti den mporw na steilw mail ston user
>  > deppy at mydomain.gr. To error pou mou bgazei einia:

>  To sendmail.cf to eftiaxes apo .mc arxeio i exeis to default tis dianomis?

default

> > "An error ocured while sending the message.
> > The mail server responded:
> > rewrite:excessive recursion (max50),ruleset 3
> > Please check the message recipience and try again later."

>To ruleset 3 kanei tin dieuthinsi canonical. Diladi kalei nameserver.
> Opote to problima einai mallon ston nameserver. An steileis
> to antistoixo kommati tou configuration pou exeis gia ton nameserver

; Authoritative data for cid.gr
indy            IN      SOA     indy.cid.gr.   root.indy.cid.gr. (
                        2000030701 ; serial
                        28800 ; refresh
                        14400 ; retry
                        3600000 ; expire
                        86400 ; default_ttl
                        )
$ORIGIN cid.gr.
                    IN      NS      indy.cid.gr.
                    IN      NS      pythia.forthnet.gr.
                    IN      MX      mail.cid.gr.

indy             IN      A       192.168.1.146
www           IN      CNAME   indy.cid.gr.
mail             IN      CNAME   indy.cid.gr.

>  (Dokimase kai to:
> $ nslookup
  > set q=any
  > mydomain.gr
>  [kai elegxe to output]

cid.gr
        origin = indy.cid.gr
        mail addr = zvr.sgi.gr
        serial = 1999121501
        refresh = 10800 (3H)
        retry   = 3600 (1H)
        expire  = 3600000 (5w6d16h)
        minimum ttl = 86400 (1D)
cid.gr nameserver = indy.cid.gr
cid.gr preference = 10, mail exchanger = indy.cid.gr

giati leei mail addr zvr.sgi.gr??

Deppy

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html