Einai linuxades kai KSEROUN ti tous ginetai

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Mar 7 10:25:36 EET 2000

Geia sas.
Gia osous den to kseroun, anebike to neo pathfinder.
Ta paidia pou to ftiaxnoun einai linux-ades, kai nomizw kai meli tis listas,
alla kata tin paradosi twn linux-adwn einai metriofrones kai den lene tipota :-)
Anaferw tous dyo pou kserw egw, Mark Papadakis kai Giannis Tsakiris.

As pw egw loipon kapoia pragmata:
Exoun ftiaksei ena yperoxo, monadiko site gia ta ellinika dedomena.
Prwta ap ola, en antithesei me to (en genei omorfo) site tou pan.gr fainetai
kai apo netscape gia linux mia xara :-) Deigma oti kseroun toulaxiston apo HTML
kai Javascript, mia pou ap' oti fainetai apo alla portals, to na xwreseis tosi
pliroforia se mia selida kai na fainetai kala, einai dyskolo.
Emena mou fainetai poly grigoro (an kai ayto isws na ofeiletai sto oti exoume
ton idio provider).
Exoun grapsei diki tous search engine, tin trinity, i opoia mallon tha thesei
nea standards stis search engines. Diabaste gi' ayto sto
http://trinity.pathfinder.gr/about.php
Exoun diafora eksypna (kai prwtotypa pistevw mia pou den ta exw dei pouthena
allou) kaloudia, opws ena calculator.

Kai polla alla. To pathfinder ***fysika*** trexei se linux, kai einai se
dokimastiki leitourgia.
Rikste tou mia matia, einai apo ta liga sites stin ellada pou aksizei ton kopo.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html