netmod-winnt+samba-ati allwonder tv

Ioannis Ioannou roryt at hol.gr
Tue Mar 7 10:03:08 EET 2000

zissilia wrote:

> Gia sas ithela na rotiso pos mporo na kano to netmod na doulepsi sto
> linoux ?
> ti at command xriazete ?

Tipota idietero, kaneis anabathmisi me ta arxeia pou deinei h intracom
sto site tis, kai meta (gia 64K) atb40dTHLEFONO h (128k) atb0d

> ke pos mporo ke ti tropoi iparxoun gia na sindeso to linux ( red hat 6.1
> i to mandrake ) me win nt diktio?

samba kai netbios, nfs, ftp, analoga ti enoeis syndesw

> ke ti rithmisis theli sto diktio
> exopari mia karta diktioy (idika gia linux) pou eine simbati ke
> anagnorizete
> ke prospatho me to tcp-ip ke to samba.

Me toses liges plirofories pws theleie na se boithisoume ?

--
I.Ioannou  <roryt at hellug.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html