Mandrake Linux

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Tue Mar 7 10:02:27 EET 2000

> Δεν είμαι άδικος, αλλά το RedHat ή το Mandrake δεν είναι μόνο το

Eisai. Giati yposeivndeita --pisteuw-- 0ewreis oti yparxei
movo enas typos xrnstn gia to Linux: o administrator.

> Όσο για το KDE στο RedHat, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι δεν εγκαθίσταται
> έχεις ήχο, απο εκεί και πέρα δεν έχει κανένα πρόβλημα ....... (νομίζω :)

Nai ovtws dev exei kaveva problnma alla dev exei kai kamia
idiaitera evdiaferousa efarmogn. Eivai ftwxo. Kai olos o kosmos sto
Internet fwvazei gia ayto to 0ema stn RedHat (diafora ar0ra sto
linuxtoday). Ayto dev mporeis va to arvn0eis.

> όπου το KDE είναι "όπως το γέννησε η μάνα του". (αρχίζω να το συμπαθώ το
> slack :-))

Dev 0elw kaveva polemo diavomns. Av sou aresei to Slack, eisai
OK. Kaveis omws dev kykloforei pia <<opws tov gevvnse n mava toy>>.
Av pali mporeis va kykloforeis etsi, no problem...

> Να κάνω μία ερώτηση εδώ: Τί είναι αυτά τα ξεχωριστά επίπεδα ??? Δεν το
> το password και όταν πιά τελείωσε, προσπαθούσε να κάνει login (root
> εννοείται, μετά απο install) και δεν μπορούσε ......

Gia ayto prepei va diabasei kaveis to documentation tou Mandrake.
Av dev to exouv perigrapsei avalytika eivai aparadektoi.
Oso gia tov filo sou pou dev mporouse va kavei login sav root
kala va pa0ei giati dialekse paranoid asfaleia. Ma kala, 0elei
kamia idiaitern eksngnsn to paranoid; Mnmpws va to grafame kefalaia;
PARANOID? Stn sygkekrimevn priptwsn pavtws to paranoid
afeivn tov root va mpei movo me su!!!

> Τώρα ναι, μιλάς σωστά. Αλλά αν κοιτάξουμε τον "σκελετό" του Mandrake,
> τότε λέμε ότι είναι RedHat σκέτο

...gia tov administrator.

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr