sindeomai me forthnet alla...

ΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ nikos_77 at ath.forthnet.gr
Tue Mar 7 03:45:06 EET 2000

Γεια και πάλι. Ένας φίλος έφερε το modem του (diamond supra 56e εξωτερικό)
και το mandrake 7.0.τo είδε. Έκανα τις ρυθμίσεις (RAM 126,σελ.222) για το
kppp, και το modem καλεί κανονικά, συνδέεται με την forthnet και ξεκινά το
login. Aφού γράφει κανονικά το username, δεν το κάνει με το password , μου
βγάζει μύνημα Failure, και σύμφωνα με το script που έχω φτιάξει περιμένει
(expect) τον χαρακτήρα >  .  Εκεί κολλάει, οπότε μάλλον έχω κάνει λάθος στο
script. Eίναι το παρακάτω:

expect     name
sent     nikos_77.ath.forthnet.gr
expect    word
sent     "password"
expect     >
send    ppp

Το script όπως είπα το πήρα απο το RAM. Είναι λάθος? Αν ναι πιο πρέπει να
είναι? Αν το script είναι σωστό, τι πρέπει να κάνω?
Πρέπει να σας πω ότι το pass περιέχει αγγλικούς χαρακτήρες και σύμβολα του
πληκτρολογίου.
Αν χρειάζεται να σας πώ κάποια άλλη λεπτομέρεια, παρακάλω ζητήστε
το.Ευχαριστώ!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html