Sendmail kai DNS (itan: Genika!)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 7 02:43:09 EET 2000

On Mon, Mar 06, 2000 at 10:27:44AM +0000, Konstandinos A. Saipas wrote:
> On Mon, 6 Mar 2000, Despoina Stamkou wrote:
>
> > Pithanos epeidh psaxnei name servers gia na shkwsei thn sendmail.
> > Exei tuxei kai se mena. Bgale apo to boot th sendmail kai 3ekinhse
> > th esu /etc/rc.d/init.d/sendmail start foson bootareis kai exeis
> > sunde8ei sto Internet.
>
> Evallaktika, xwris va eimai 100% sigouros oti 8a leitourgnsei opws to
> lew, avebase tov bind tou mnxavnmatos (va leitourgei apla ws cacheing
> nameserver) kai sto /etc/resolv.conf bale sav prwto nameserver tov
> localhost.  Isws etsi stamatnsei va uparxei ka8usternsn.

To sendmail, an tou exeis pei na kanei forward ta mail ston Internet
Provider, otan ksekinaei kanei ena name lookup gia to "smart host" tou.

Mia lusi gia na ksekinaei grhgora to sendmail einai na exeis sto
/etc/hosts tou mixanimatos to mail gateway tou provider, opote na
mporei na to brei to sendmail kai xoris na kanei DNS lookup.

Oi paranoikoi linux users, pou tha skeftoun na ftiajoun duo ekdoseis
tou /etc/hosts kai na kanoun sto shutdown:

	mv /etc/hosts.isp /etc/hosts

kai sto boot na kanoun afou trejei to sendmail:

	mv /etc/hosts.noisp /etc/hosts

mporoun na skeftoun sobara to na stisoun ena "bind" me to options {...}
section tou named.conf tous na periexei to:

	options {
	    dialup yes;
	};

Protimatai h deuteri lush, alla thelei ligo paixnidi me name servers,
zones kai loipa, kai den endeiknutai se xrhstes pou endiaferontai gia
tin ugeia kai makrozw.i.a tou trixwtou tis kefalis tous.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html