Mandrake Linux

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Mon Mar 6 21:36:51 EET 2000

On Mon, Mar 06, 2000 at 04:16:03PM +0200, DJ Art wrote:

> Δεν είμαι άδικος, αλλά το RedHat ή το Mandrake δεν είναι μόνο το
> GNOME/KDE. Γενικά, έχουν την ίδια δομή.
				^^^^^^^
Την ίδια απαίσια και ακατανόητη δομή. Το ένα script καλεί το άλλο
και αν πας κάτι να κάνεις με το χέρι, χάνεσαι στην άβυσο. Είναι
το ακριβώς αντίθετο του slakware.

> Όσο για το KDE στο RedHat, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι δεν εγκαθίσταται
> στο opt και ότι πρέπει να "πειράξεις" στο /etc/sysconfig/sound για να
> έχεις ήχο, απο εκεί και πέρα δεν έχει κανένα πρόβλημα ....... (νομίζω :)
Σε μια distribution τα εκτελέσιμα που έρχονται με αυτήν πρέπει να
είναι /usr/bin /bin, /usr/X11R6/bin. Το /opt δεν ξέρω πως κόλλησε, δεν
αναφέρεται καν στο linux filesystem structure.
Το /opt το έχω δει μόνο σε solaris για πακέτα extra απο την διανομή,
(px gcc κλπ). To αντίστοιχο του linux είναι το /usr/local, το οποίο
ελέγχεται απο τον administrator.

> Αν θέλουμε να μιλήσουμε για "καθαρά" πακέτα, να αναφέρω το Slackware,
> όπου το KDE είναι "όπως το γέννησε η μάνα του". (αρχίζω να το συμπαθώ το
> slack :-))
δυστυχώς δεν μπορεί να είναι όλοι τέλειοι.

Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html