Sendmail error

Despoina Stamkou deppy at groovy.gr
Mon Mar 6 17:19:13 EET 2000

Geia xara

Trexei sendmail se ena box me redhat6.1 kai antimetwpizw to e3hs
problhma. Exw ftia3ei enan user sto box auto kai tou stelnw mail panw
apo konsola p.x. deppy at www.mydomain.gr. kai to opoio ftanei kanonika
ston user deppy (kai me pine to blepw alla kai apo allo pc mporw na to
parw). To problhma einia oti den mporw na steilw mail ston user
deppy at mydomain.gr. To error pou mou bgazei einia:

"An error ocured while sending the message.
The mail server responded:
rewrite:excessive recursion (max50),ruleset 3
Please check the message recipience and try again later."

PIthanos kati prepei na prosthesw sto sendmail.conf  gia to domain,to
opoio omws den exw brei akoma.
Kammia idea?

Deppy