newbie + mandrake = bad LILO

Nick Galfas glf at compulink.gr
Mon Mar 6 14:06:53 EET 2000

Γεια χαρά. Πριν μέρες έβαλα στο εργαστήριο Η/Υ ενός πανεπιστημιακού
τμήματος που είμαι υπεύθυνος, το Mandrake του RAM. Και μπήκε μια χαρά.
Το έβαλα και για μένα αλλά και για να ασχοληθούν οι φοιτητές που βλέπω
ότι έχουν ενδιαφέρον.

Παράλληλα ήρθα να το βάλω και στο σπίτι. Εκεί έχω τον C με τα win98 και
στον D πήγα να βάλω το mandrake.
Στην εγκατάσταση (cdrom boot) πήγαν όλα καλά. Άλλα όταν πήγε να
επανεκινήσει, εκεί που έπρεπε να βγει ο LILO έβγαλε
L-   και μετά αρχισε να κοπανάει 01 01 01  συνεχώς στην οθόνη.
Κατάλαβα(;) ότι δεν μπήκε σωστά ο LILO και μπήκα με την boot disk στο
KDE και προσπάθησα να δω και να αλλάξω τα settings του LILO με το KLILO
αλλά χωρίς επιτυχία. Όλο LILO died μου έβγαζε.
Ε, οπότε του ξαναέκανα την εγκατάσταση από την αρχή. Όταν έκανε και πάλι
boot έβγαζε
LIL- και σταματούσε εκεί.

Γιατί δεν μπαίνει σωστά ο LILO ?

Έχω ABIT BH6 και σκληρούς ενος και δύο χρόνων αντίστοιχα.

Τέλος, δεν βλέπω Ελληνικά στο KDE ενώ δεν αναγνώρισε και το modem
(supraexpress 56i)

Ελπίζω στη βοηθειά σας.

--
Nick Galfas - Kozani