Mandrake Linux

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Mon Mar 6 09:19:50 EET 2000

> Τί εντυπώσεις θέλεις ??? :) Σκέτο RedHat είναι 8-)

Mnv eisai adikos. To RedHat eivai ikavo va sou balei movo Gnome.
Ama sou kavei tn xarn kai balei kai KDE, to KDE pou bazei
eivai oti prepei gia va to misnseis amesws.

To Mandrake bazei mia para poly kaln "diavomn" tou KDE
pou gia osous 0elouv Linux gia gevikn xrnsn grafeiou/spitiou
eivai eksairetikn.

Kai dev eivai movo to KDE. H asfaleia pou exei to Mandrake
me ta 6 diaforetika epipeda eivai poly kaln gia kapoiov
pou 0elei va balei Linux kai exei sta0ern syvdesn sto diktyo
(opws pavepistnmia klp).

Kai exei kai polla alla pou to RedHat ta exei apla ksexasei.

Exei bebaia kai ta kaka tou. Kyriws to installation script tou 7.0
eivai akoma 0a elega "beta".
Emeis edw to exoume xrnsimopoinsei se diafores mnxaves me diaforetiko
hardware configuration me avamikta apotelesmata.
Se alla mpaivei kai douleuei mia xara kai se alla pairvei
kava 2wro va mpei kai exei problnmata afou mpei.

Pavtws to kalytero pou exei va kavei kaveis pou 0elei
mia etsi eukoloxrnstn diavomn eivai va balei to Mandrake 6.1
ektos av exei avagkn apo ypostnriksn se eidiko hardware pou ypostnrizei
movo to 7.0 (opws isdn).

Kai parepiptovtws kaveva RedHat mexri stigmns dev exei
avagvwrisei ZipDrive opws to Mandrake 7.0.

Apo ka0e apopsn pavtws eivai eva poly beltiwmevo RedHat
kai oxi mia apo ta idia.

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html