Slackware ....

tasos tasos at kronos.eng.auth.gr
Sat Mar 4 02:55:27 EET 2000

Sxetika me to slackware 7.0, ola douleuoun apsoga opws eipate. To mono problhma pou
synanthsa einai to e3hs: Otan afhnw to xlock na douleuei polles wres (panw apo 1 mera
synh8ws), tote skotwnwntai ta X kai oti etrexa ekei, ka8ws kai merika alla
processes (klogd,syslogd,rpc.*) me mynhmata
'Out of memory for syslogd' .... me aplo screen-saver (xlock -mode blank gia paradeigma) de
fainetai na exei problhma(xwris na eimai apolyta sigouros gi'auto) ...mallon ta paizei otan
erxetai h seira twn 'barewn' se OpenGL savers ka8ws tous allazei tyxaia...Exei kaneis to
idio problhma?
(Shmewnw oti auto symbainei se 3 diaforetika mhxanhmata)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html