Hm?

THEMiS PAPASSiLEKAS panzer at finecon.gr
Sun Mar 5 09:53:20 EET 2000

http://www.abit.com.tw/english/press/2000/press17.htm

Epishs, exei kaneis sas sthsei to Mandrake pou erxetai me to CD tou RAM?
Eipa na to dokimasw, alla o,ti glwssa kai na dialejw, mou petaei dyo
o8ones la8h se diafora paketa locales kai teleiwnei me ena wraio signal
9... To pa8ainoun ki alloi?

VALiS

PS C300A->464, Viper550 (TNT), SB64PCI se BH6... Ama kataferw kai
antigrapsw ola ta mhnymata la8ous, 8a ta dwsw, apla eipa na rwthsw na dw
mhpws symvainei kai se allous, opote isws einai mapa to cdaki?

--
[Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away.
-- P.K.Dick]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html