Innovation

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 3 17:07:15 EET 2000

On Thu, Mar 02, 2000 at 09:58:48PM +0200, Mavrelos, Antonios wrote:
>                    Microsoft Research Innovations Enhance Windows 2000
>
> REDMOND, Wash., Feb. 28, 2000 -- Three years ago, Bill Bolosky and
> two Microsoft colleagues were brainstorming technology advances when
> an idea occurred to them -- why not save operating system disk space
> by storing duplicate files as links that point to a single file
> housed in a central location?

Kat arxnv, OXI den einai ta symlinks, oute ta hard-links auto pou leei
to arthro.  Oute kan ta Internet shortcuts tou IE.

Alla, an skeftei kaneis ligo tha dei poso mapa einai i oli idea:

a) Theleis nte kai kala mou na krathseis backup kapoia configuration
   files kai ta kaneis temporary copies sto idio directory, se allo,
   opou theleis, me to extension .orig -- elpizontas pos ama kaneis tin
   m$^%kia meta mporeis na kaneis overwrite me to .orig configuration
   to xalasmeno kai na sunexiseis.

   To new and terrific feature, tha krathsei ena hard link sto arxiko
   file, opote peirazontas to configuration file stin thesi pou
   kanonika einai, tha deis kai to .orig NA ALLAZEI!  Porosi :)

b) Skepou tin periptosi pou bazeis ena neo disko sto mnxavnma kai
   psaxnei kathe arxeio tou neou diskou na dei an einai idio me kapoio
   arxeio tou paliou sou filesystem.  Akoma kai stin periptosi pou apla
   exei krathsei ena md5-sum ka8e arxeiou apo ton palio disko prepei na
   eleg3ei O(n) md5-sums an einai idia me to md5-sum tou kathe new
   arxeiou sou.

   Yparxoun tropoi na glitoseis to psaksimo gia O(m) plithos arxeiwn se
   O(n) space to kathena [nai, auto telika katalhgei se O(n*m) megethos
   psaksimatos, gia osous den tromaksan hdh], apothikeuontas ta
   md5-sums se mia database kai psaxnontas gia omoiotntes me kati
   antistoixo tis cmp(1) MONO gia ta arxeia pou ontws exoun idio
   md5sum.

   Meta omws uparxei to problima "ti md5sum exei to arxeio pou kratas
   tin idia tin database?" kai bebaia n lusn "ponaei md5sum, kobei
   md5sum" opou de tha kratouses md5sum gia tin idia tin database, den
   mas kanei.

Sxolia kaneis gia to poso argo tha einai meta to filesystem otan kaneis
creat() ena kainourio file?  Den thelo na skeftomai tis read/write kai
ta aderfakia tous.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html