*nix + winNT/win2000 = ?

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Mar 3 20:12:26 EET 2000

On 03-Mar-00 Botonakis Eftychios wrote:
> h isxus en th enwsh?
>
> http://www.interix.com/
>
> -EB

Ayto einai to kalytero neo, gia opoion Unix-a ypoxrewnetai na doulepsei me NT
stin douleia tou (estw kai sto Workstation poy doulevei :-)

Einai de kai arketa ftino kat' eme ($300 gi ayta pou prosferei, den mou
fainetai paralogi timi...)

Exw bebaia mia aporia: An egw grapsw mia efarmogi me basi to SDK tous, kai
xrisimopoiw sockets, tha doulevei se "alla" NT? (sto winsock?)
An nai, einia akoma kalytero apo oti nomiza.
(Surprise surprise, den einai proion tis MS :-)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html