Δήμου και Linux

Kirkinis Vassilis kirkinis at iesl.forth.gr
Fri Mar 3 18:29:30 EET 2000

O k Dhmou opos mas lei kai o idios einai xristis 15 xronia alla
xristis ths microsoft opos omologi ,
  Me liga logia kai ego 8a mporoysa
aneta kai xoris kanena endiaso na ipostirikso oti mias kai exw
diploma aftokinitoy 8 xronia mporo na po oti to aytokinito einai
poli kalitero kai poi ekseligmeno texnologika apo to aerolpano giati
mporo kai to odigo aneta eno to aeroplano xriazome toylaxiston
2-3 xronia gia na to ma8w kai oxi 2-3 ebdomades opos o k. Dhmoy

Oso gia ta elinika den mporo na katakrino ena litoyrgiko giati
den ipostirizei tin glosamoy tin opia emeis oi idioi bazoyme
sto peri8orio me thn ksenomania poy mas dernei, alla min ksexname
oti kai to dos kai ta win30 ,win311 ,win95, win98 eixan kai exoyn
arketa problimata sinbioshs me ta elinika kai oso gia to efkolo
stisimo poso efkolo einai otan o kakomiros neos xristis (co w orker)
den kseri oti an den ta epileksis sto stisimo 8a prepi na kanis
ena soro tasimata stoys Agioys kai sto regedit gia na ta mpalosis
bebea i alli8ia einai oti sto simio afto exoyme kapia problimatakia
alla elpizo oti einai 8ema xronoy kai orimansis oso anafora tin glosa.

den leo kai ego sto spitimoy win98 kai malista ellinika exw
giati pos alios 8a do to doc poy mou edose o gitonas se oFFicE 2000,342
omos den 8a mporoysa na fantasto oti 8a estina mia doylia i opia 8a eksartontan
apo to an 8a doyleboyn kala ta windows h ta NT
kai ta opia den mporis na kratisis Backup giati an den soy aniki
kapio arxio den mporis na kanis tipota kai entaksi ola ta alla
alla pos na paris backup ta mails  ???????? :-)))

oso gia ton aplo xristi exi 2 epiloges na stisi 1 fora sxetika
diskola linux (unix) h na stini pio efkola den lew 1 fora ton mina
windows

                     Kirkinis Vassilis
e-mail        : kirkinis at iesl.forth.gr
              : kirkinis at cs.teiher.gr