Wu-FTPD Question

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Thu Mar 2 18:37:54 EET 2000

DJ Art wrote:

> ¹èåëá áðëÜ íá ñùôÞóù áí õðÜñ÷åé êÜôé ðáñüìïéï ìå ôï ftpusers ãéá ôï
> telnet. Ç åßíáé áðü "ôç ìÜíá ôïõ" íá ìçí äÝ÷åôáé ôïí root ???? Ïñßæïíôáé
> ðïõèåíÜ ??

Êïßôá ôï /etc/rc.config óïõ. Èá ðñÝðåé íá õðÜñ÷åé ìéá ãñáììÞ
ôïõ ôýðïõ ...
ROOT_LOGIN_REMOTE="no"
ÅÜí âÜëåéò "yes" óïõ åðéôñÝðåé íá êÜíåéò root login áðü Üëëá
ìç÷áíÞìáôá.

--
|  *I am a living, thinking entity created in the sea of information*

|                                              -Ghost in the Shell     |
| Fotos Georgiadis                                       U.E Candidate |
| e-male: <fotos at di.uoa.gr> <sumarou at hotmail.com>                      |
| Virtual home:<http://www.di.uoa.gr/~fotos>                           |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html