/etc/resolv.conf

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Mar 2 15:35:19 EET 2000

On Thu, Mar 02, 2000 at 02:31:49PM +0200, Despoina Stamkou wrote:

> Sumfwnw kai einia apoluta logiko.
> Auto pou mas problhmatize bebaia apo thn arxh htan oi diaforetikoi nameservers kai an
> opoiondhpote kai na dhlwsoume (asxeta me ton ISP) tha pai3oume kanonika. Otan egrapsa
> oti mporeis na baleis opoiondhpote ennousa ellhniko. Sorry pou den to prosdiorisa alla
> den nomizw oti tha ebaze kanenas nameserver e3wterikou... mexri na ekane ena resolve
> tha pernage kapoia wra (deuteroleptwn bebaia), megaluterh omws apo afth  enos ellhnikou
> NS.

Den diafwnhsa me auto pou eipes kata sun8hkh, apla h8ela na kalupsw oles tis
periptwseis, akoma kai autes twn pio oloklhrwmenwn lusewn gia DNS.

Pantws egw exw kai to 139.91.1.1 (pythia.forthnet.gr) ws trito nameserver
se 1-2 mhxanhmata sth douleia ;-)

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html