RE: Δήμου και Linux

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Thu Mar 2 15:01:56 EET 2000

> Re paidia giati asxoleistai?
	[Mavrelos, Antonios]
	Μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται αυτή τη στιγμή.
						Τι είναι το Linux?
	Γιατί τόσα άτομα κάθονται και ασχολούνται μαζί του? Μήπως δεν έχουμε
κάτι καλύτερο να κάνουμε στη ζωή μας? Γιατί διαβάζουμε αυτή τη mailing list?
Γιατι βοηθάμε ο ένας τον άλλον (όπως και όσο μπορούμε?). Σαν λειτουργικό δεν
υπάρχει κάτι καλύτερο? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ? Πως εννοούμε το καλύτερο?  Γιατί
Linux και όχι M$? Γιατί Μ$ και όχι Linux?
		Αυτές είναι ερωτήσεις που δεν έχουν μία και μόνο απάντηση.
Ναι ξέρω θα πεις το κατάλληλο πράγμα στη κατάλληλη δουλειά. Το Unix στην
επιχείρηση το 95/98/ΝΤ στο σπίτι.

	Ε λοιπόν κάποιοι από εμάς έχουν διαφορετική γνώμη. Το θέμα είναι ότι
ακριβώς αυτό το σκεπτικό προσπαθώ να περάσω. ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ. Οταν
μου πασάρουν ένα πράγμα είτε είναι Linux ή FreeBSD ή 98 ή δε ξέρω τι χάνω
την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. Ακόμα κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι όταν ένα
περιοδικό  του χώρου που τυγχάνει να έχει περισσότερες πωλήσεις από όλα τα
άλλα μαζί ρίχνει το βάρος του σε ένα πράγμα μόνο, κάτι βρωμάει. Δεν δέχομαι
την δικαιολογία ότι έχει το μεγαλύτερο ποσοστό αγοράς η Microsoft άρα αυτό
θα υποστηρίξουμε. Το ποσοστό αυτό ποιος το έφτιαξε? Οταν από το πρώτο test
των 2000 μας λένε να ξεχάσουμε τις μπλε οθόνες και ότι το Linux θα
δυσκολευτεί να παρουσιάσει την σταθερότητα του σαν ατου τώρα πια αυτό τι
είναι? Δεν είναι μαύρη διαφήμηση? Πότε προλάβανε και κάνανε έρευνες σαν
περιοδικό? Πότε προλάβανε και το δοκιμάσανε τόσο καλά ώστε να καταλήξουνε σε
αυτό το συμπέρασμα? Αυτά είναι καθαρά τα λόγια της Microsoft απλά τα
μεταφέρανε στο χαρτί με την υπογραφή του τάδε συντάκτη. Πόσα άρθρα έχει για
το πως να κάνεις αυτό και εκείνο με τα 2000? Πόσα άρθρα έχει κάνει για Unix
συστήματα? Ναι ωραία να διαφημίσουμε ότι τώρα τα NT μπορούνε να μπουν σε
επιχειρήσεις με την νέα SQL 7 που κάνει εκπληκτικά πράγματα και το νέο χ,ψ,ω
αλλά ποτέ δε μπήκαν στον κόπο να κάνουν μια σύγκριση ώστε να δουν τι
βλακείες γράφουν. Αρα ή είναι άσχετοι άρα δε πρέπει να γράφουν Η ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ
ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.
	 	 Mexri protinos to RAM oyte poy h6ele na
> akoysei gia Linux, twra kanei kai afierwmata.
		Απάντησε κάποιος άλλος γι' αυτό. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτή την στιγμή
να μην αναφερθεί στο Linux. Εχουμε γίνει αρκετοί που ασχολούμαστε με αυτό
και ανήκουμε σε μια μεγάλη μερίδα της αγοράς. Μεγαλύτερη και από τους
κατόχους Mac. (Δες πόσες σελίδες για Mac έχει).
	  	 Ayta poy leei o Dimoy
> swsta einai, siga twra na mhn einai pio eyxrhsto to Linux apo ta Win.
	 Μα δεν αμφέβαλε κανένας για την ευκολία χρήσης. Για τις δυνατότητες
αμφιβάλαμε, για το ύφος και τα καρφιά. Τη μια μιλάει περί σταθερότητας, και
την άλλη λέει ότι δε μιλάει για σταθερότητα αλλά ευχρηστία. Πρέπει να
αποφασίσει με το τι θα ασχολείται και θα γράφει στη στήλη του.

> Exete thn ais6hsh diladi oti ta IT departments asxoloyntai me ton Dimoy?
		Και το ωραίο. ΝΑΙ οι ΙΤ managers διαβάζουν τις παπ&@^ ές που
γράφονται. Στα 40-45 χρόνια του δεν έχει την όραξη και το κουράγιο να το
ψάξει. Οτι του δείξει ο πωλητής θα το συγκρίνει με αυτό που γράφουν τα 3
"έγκυρα" περιοδικά του χώρου και πάρει την απόφαση του. Αυτό δείχνουν και οι
τελευταίες εξελίξεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html