(no subject)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Mar 2 09:00:02 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 02 Mar 00, Linux-greek-users wrote to George Chlapoutakis with subject
"Re: (no subject)":

 >> dummer)...Pane des se magazakia stil 2x3 diastasewn
 >> (kamaroula mia stalia) se enan n->longint tous 8a deis

 L> Εγώ προτιμώ τα "μαγαζάκια" 2χ3 παρά τα ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ του τύπου
 L> e-κίνηση/ένας-τρόπος/Ηλεκτρον./κλπ ....  (γιατί άραγε ?????
 L> ρητορικη ερώτησις :)

Magazaki 2x3 htan to computerompakaliko sto opoio anaferomoun. Mperdeythkate me
thn anafora stis "prwtes 8eseis ths listas epixeirhsewn plhroforikhs me to
megalytero tziro", e? E, gia koitakste th ligo pio prosektika :>

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html