kernel panic!!! :((((((

George Galimanas galimana at teihan.gr
Wed Mar 1 17:39:07 EET 2000

Hi paides kai pali! Loipon exw to Red Hat 6.1.......
prosfata ebala to xcdroast afou diabasa to CD-Writing -HOWTO kai eida pws
8a kataferw na grapsw sto cd writer mou (ATAPI Mitsumi 4802 TE).
Alla otan egkatesthsa kai etreksa to xcdroast, xwris na kanw tipota meta sto
reboot mou ebgale kernel panic .....den mporei leei na brei to end tou
device kai kati ari8mous...den katalaba kai polla! Giati to ekane auto? Den
ekana tipota me to xcdroast apla to etreksa kai ru8misa to SETUP tou.......
H erwthsh mou einai giati to ekane auto kai ti prepei na kanw twra!!!!
Aaaa epishs mou exase ena partition alla to ksanabrhka me to Norton Disc
Doctor! Loipon ti ginetai? Pws 8a ksanampw sto linux mou? Ti prepei na kanw
? den exw allo kernel mesa kai me thn boot disketa apla mou ksekinaei ton
hdh uparxwn kernel! Ginetai tipota twra h prepei na to ksanaegkatasthsw apo
thn arxh? Thanks :)))))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html