Ram

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Mar 1 22:19:30 EET 2000

Panagiotis Voudouris wrote:

> xaxaxaxaaaxaxa...kaloooo

Ναι !!! αν είναι δυνατόν !! Ο ίδιος λέει ότι επειδή καθότανε, και
καθότανε επειδή τον αντικατέστησε με έναν άλλον  ΥΠΟ-ΦΟΡΗΤΟ (φαντάσου),
αποφάσισε, λέει, να τον κάνει ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ !!!! βάζοντας το Linux ....
(ποιός δεν γελάει ??? Θέλω να μου πείτε ποιός δεν έχει πέσει κάτω από τα
γέλια ???? :-)))

"Panagiotis K. Prokopiou" wrote:

> αλλά μια ιδέα. Μάλιστα σχετικά με την φιλικότητα, ευκολία κτλ ΤΟΥ ΠΡΟΤΙΝΑ ΝΑ
> ΔΕΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ COREL LINUX ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΥΧΟΣ. Εκείνος όχι μόνο "παράκουσε"
> την συμβουλή μου και αγόρασε SuSE (κατά την άποψή μου όχι και ότι ευκολότερο)

Βασικά, το Corel με παίδεψε, καθώς δεν "είδε" τον 3ο σκληρό μου .....

Δε .... είναι, εκτός των άλλων, "κακός αρθογράφος": --> Δεν διαβάζει τα
υπόλοιπα άρθρα. Αν τα διάβαζε και είχε διαβάσει την Ιστορία των Η/Υ /
O.S / κλπ / Win-Environments κλπ .... στο τεύχος Ιανουαρίου, δεν θα
έλεγε πως τα Χ προσπαθούν να μιμηθούν τα Windows .... Μα αφού ιστορικά
τα Χ υπήρχαν πολύ πριν την Micro$oft !!!

> για να τιμήσει την Γερμανία, αλλά προσπάθησε να το εγκαταστήσει στον ΥΠΟ-φορητό
> του, πράγμα αρκετά δύσκολότερο από μια normal εγκατάσταση νομίζω.

Καλά είσαι !!! Γίνεται με ένα μάτσο win-hardware να καταφέρει να
δουλέψουν ??? Και που δουλεύει η κάρτα γραφικών ΠΟΛΥ-ΕΙΝΑΙ !!!!

> Θέλω, παρόλα αυτά, να πω ότι το RAM είναι ένα αρκετά αξιόλογο περιοδικό σε
> γενικές γραμμές και δεν αξίζει να χαντακώνεται λόγω ενός και μόνο συνεργάτη
> του. Άλλωστε υπάρχουν άτομα ανάμεσά μας που αρθρογραφούν σε αυτό.

Σαφέστατα !!

> ΥΓ τελικά το Hotmail έτρεχε ή όχι σε linux;

Για Linux δεν είμαι σίγουρος, πάντως έτρεχε κάποιο UNIX (όχι Windows
!!!!)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |