[(no subject)]

CyberCr33p CyberCr33p at netscape.net
Wed Mar 1 21:21:28 EET 2000

+george rokas <rokman at x-treme.gr> wrote:
+Geia sas ego eimai pali me tis apories.Prota apo ola tha hthela na
+eyxaristhsw thn Adrian Papamarkou poy moy elyse thn prohgoymenh aporia
+moy.Afoy loipon lythike to problhma me to Dial up kai to modem kai phre
+thlefono kai syndethike opws fanhke kai apo to icon sto tool bar otan
+anoiksa ton navigator moy ebgale mhnyma "Can't locate server" "Netscape
+homepage" kai kati tetoia.Enw dhladh h grammh htan syndedemenh o
+navigator den mporoyse na brei thn syndesh.
+
+An kapoios  exei kapoia idea gia thn diorthosh toy problhmatos tha hmoyn
+poly xaroymenos na thn akoysw
+Eyxaristo.

APANTHSH:
Den exeis orisei nameserver. deineis thn entolh pico /etc/resolv.conf kai
sbhneis oti uparxei hdh mesa kai grafeis mono auto "195.170.0.2"
Me auto tha mporeis na kaneis irc kai na xrhsimopoieis ton netscape.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html