(no subject)

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Mar 1 18:53:03 EET 2000

george rokas wrote:

Μην ξεχνάτε να γράφετε subject (το οποίο να είναι σχετικό με το
ζητούμενο ....)
Άντε, συγχωρούμε την πρώτη φορά. Την επόμενη, όμως ........ θα .....
γίνουμε κακοί (τί άλλο πιά ??? :-))))

> Geia sas ego eimai pali me tis apories.

Μη μου θυμίζεις τον Μαθηματικό μου: --> αμφιθέατρο με 200 άτομα:
Σταματάει ξαφνικά. Δείχνει με το δάχτυλο. Λέει: Εσεις δεσποινίς, εσείς
με τα μαλλιά !!!!!! Μη μιλάτε ....

> An kapoios  exei kapoia idea gia thn diorthosh toy problhmatos tha hmoyn
> poly xaroymenos na thn akoysw

Αχεμ .... συν τοις άλλοις ...... άντε να στείλουμε στο καλό τα archives.
Ας κοιτάμε τουλάχιστον τα "σημερινά". Αυτό που χρειάζεσαι είναι τα IP
του DNS Server του provider μας. Τα δηλώνουμε στο αρχείο
/etc/resolv.conf. Ας υποθέσω ότι χρησιμοποιείς OTEnet (γιατί δεν νομίζω
να έχεις x-treme στο linux). Το resolv.conf θα πρέπει να περιέχει:

domain otenet.gr
search otenet.gr
nameserver 195.170.0.2
nameserver 195.170.2.1

>Hr8e h wra tou faq mhpws? :))

Αφού το έχουμε ανακοινώσει. Τελος πάντων, για ακόμα μία φορά, το faq
βρίσκεται στο http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq

To FAQ περιέχει ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΛΠ. ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ (netiquette)
To netiquette ÂÑÉÓÊÅÔÁÉ ÓÅ ÅÊÄÏÓÇ 1.0 !!!!!! ÅÉÍÁÉ ÐËÇÑÅÒ ..........
(και ευχαριστούμε τον Mr. Voudouris για αυτό !!! :-))))

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |