Ram

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Wed Mar 1 12:35:50 EET 2000

> An kai den 3erw ti shmainei (alh8eia ti einai to JFS)

Αλλο Jurnaling Filesystem. και άλλο JFS
		Το πρώτο είναι μια τεχνική που χρησιμοποιήται στην σχεδίαση
filesystems κατά την οποία: Οι ενέργειες που γίνονται πάνω στα δεδομένα
καταγράφονται ανά πάσα στιγμή ώστε αν συμβεί η κακιά στιγμή και γίνει κάποιο
crash να μη χαθούν δεδομένα αλλά και να μη κάνει fsck κατά το reboot ο
υπολογιστής. Κάθε μεγάλος κατασκευαστής Unix συστημάτων έχει και το δικό
του: AFS, XFS,.....JFS. To τελευταίο είναι η υλοποίηση της IBM στο AIX. Εχει
ξεκινήσει το port στο Linux αλλά θα πάρει καιρό. Προς το παρόν το μόνο που
μπορεί να κάνει είναι cd .. Aν θες κάτι άμεσα χρησιμοποίησε το ReiserFS. Το
καλύετρο βέβαια (κατά τη γνώμη μου) είναι το XFS της SGI  το οποίο το
περιμένουμε σε 2-3 μήνες να φτάσει σε production σημείο.
> auto mou fenete oti o idios
> o kataskeuasths! tou linux dhlwse oti den to yposthrizei. (dior8wste me an
> kanw
> la8os)
	Δεν υπάρχει κατασκευαστής Linux. Θα μιλάς για κάποιο distribution
προφανώς.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html