Wu-FTPD Question

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Wed Mar 1 10:51:51 EET 2000

ca9gch wrote:
Greetings...
Nomizw oti to ssh2 eixe kapoio programma gia ftp, den
eixe??? Dioti se kati tetoio eixe pesei to mati mou
diavazontas kapoia pragmata sto linux-sos.pdf...If
this is the case, mporeis na exeis kallista ena poso
asfaleias syndeomenos root me ftp...Par'ola auta einai
genikoterh (kai idietairws swsth parathrish-stratigikh
tou Ricudi) oti den prepei na syndeomaste ws root,
ektos kai an einai megalh anagkh (kai pali, normal
account kai su meta kanoune).
Twra, anti gia telnet mporeis kallista na
xrisimopoihseis ssh (1 i 2, kalitera 1 diati to 2
einai twra pia non-public kai too buggy) pou, eite to
paikseis me public-private key eite me aplo password
sou eksasfalizei poly megalyterh asfaleia (des related
FAQ) sthn synomilia me ton remote pc...Therefore, kai
pali ama einai anagkh mporeis na mpeis me root mesw
ssh (kai pali diavazontas to faq kai ta README)...
Filika
Giwrgos Chlapoutakis

>          Sas euxaristw kai tous 2 gia thn amesh
> apanthsh .... :)))))
>     Doulepse etsi , alla 8a akousw thn symboulh sas
> kai den 8a mou doso access apo
> ftp ....
>     Na ypo8esw oti kati tetoio prepei na apofeux8ei
> kai gia to telnet ???????
>

> Nickitas

=====
George M. Chlapoutakis