Wu-FTPD Question

Despoina Stamkou deppy at groovy.gr
Wed Mar 1 20:31:23 EET 2000

>          Sas euxaristw kai tous 2 gia thn amesh apanthsh .... :)))))
>     Doulepse etsi , alla 8a akousw thn symboulh sas kai den 8a mou doso access apo
> ftp ....
>     Na ypo8esw oti kati tetoio prepei na apofeux8ei kai gia to telnet ???????
>
> Nickitas

Kata thn apopsh mou den isxuei to idio gia to telnet. Afenos remotly mpaineis san
aplos user kai sth sunexeia me su -  ginesai root, afeterou uparxei kai to ssh (secure
shell) to opoio prepei na einai egatesthmeno sto remote pc apo to opoio tha kaneis
telnet kathws kai sto linux sto opoio tha kaneis telenet kai to opoio sou e3asfalizei
(an kanw lathos diorthwste me plz) security sto sugekrimeno thema. Epishs mporeis
ektos apo to ssh na baleis kai  /etc/hosts.allow sugekrimenh ip (apo thn opoia tha
kaneis telnet) gia na dexete to linux, dhladh :

ALL:194.168.1.200
(an auth einai h ip)

kai sto/etc/hosts.deny:

ALL:ALL