(no subject)

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Wed Mar 1 03:59:30 EET 2000

ca9gch wrote:

--- Christos Ricudis <ricudis at paiko.gr> wrote:
> 8ymamai arketa palia periptwseis poy h agora ths
> 8essalonikhs eixe plhmmyrisei
> apo pamfthna modems eishgmena apo th Germania, kata
> prosfilh taktikh gnwstwn
> topikwn computerompakalhdwn (8a breite ta
> computerompakalika toys stis prwtes
> grammes twn listwn "etairiwn plhroforikhs me to
> megalytero tziro", pana8ema
> toys!).

Diapistwse kaneis apo pou telika eisagontan, an
eisagontan kai ti itane sthn proigoumenh zwh tous???
H8iko didagma: Panta na koitate tis proigoumenes zwes
twn modem sas prin ta agorasete...
Kai oi eteries pou ta poulane den einai mono megales
(nai, kai ili8ies, an 8ewrisoume oti the bigger the
dummer)...Pane des se magazakia stil 2x3 diastasewn
(kamaroula mia stalia) se enan n->longint tous 8a deis
tetoia modems...

> Ws klassiko deigma toy oti ena mpakaliko, oso high
> class mpakaliko kai na
> einai, paramenei aneka8en mpakaliko ws pros th
> diasfalish poiothtas, ta
> sygkekrimena modems eixan diafora wraia tetoia
> features, poy shkwnan tis trixes
> twn anypopsiastwn pelatwn - eidika otan se orismena
> apo ayta htan adynaton na
> apenergopoihseis ta country-specific features.
Enoeis oti kataferes na ta kaneis na doulepsoune
eks'arxhs????? Man, you're cool!!!!

=====
George M. Chlapoutakis
BSc Computer Science Undergraduate