sunsite mirrors in Greece

George Koulogiannis gkoul at internet.gr
Wed Jun 28 10:17:27 EEST 2000

Einai se migration state to ftp.linux.gr Se mia bdomada tha einai pali
up-and-running fully functional.

Pantws to neo www einai poly wraio kai ta paidia exoun kanei kali douleia.

P.S. Eimaste ennoeite anoixtoi se protaseis sxetika me ta mirrors tou
ftp.linux.gr
Exoyme peripou 60 GB disk space gia aksiopoihsh.

gkoul