Hellenic Linux Users Activity

Panagiotis Voudouris panos at panos.uklinux.net
Tue Jun 27 00:11:52 EEST 2000

Navigator wrote:

> > > Ektos apo ta ΗΟWTO-translations (poy, an kai xronobora, einai ousiastika
> > > axrhsta)
> > Αυτό που λές εδώ, πολύ θα ήθελα να μάθω *πού*, αλλά κυρίως *πώς* το
> > στηρίζεις. Απο απλή περιέργεια, μην φανταστείς τίποτα σπουδαίο :-)
> To sthrizw sto oti ta HOWTO's yparxoyn hdh sta agglika.

Profanws afou apo ekei ta metafrazoume! Sou proekuye oti isws (leme twra
isws afou sthn Ellada oloi 3eroun teleia agglika ws gnwston...) kapoios
DEEEEEn 3erei kai TOOOOSO kala agglika opote 8a ton boh8ouse na exei to
keimeno sta ellhnika? Giati me auth th logikh kai to KDE tzampa to
metafrazoune kapoioi mazoxes.