StarOffice 5.2 Report

Panayotis Katsaloulis teras at Daidalos.teras.gr
Mon Jun 26 13:19:56 EEST 2000

In article <20000626081805.B620 at i-net.paiko.gr>,
	nmav at hellug.gr (Nikos Mavroyanopoulos) writes:

> Αυτό το χρησιμοποιούν πολλοί σαν επιχείρημα, αλλά μην μου πεις ότι το
> πιστεύεις κι ολας. Ποιος περίμενε οτι θα φτάναμε στο σημείο που είμαστε
> σήμερα με opensource/free software μονο.

Den diabases isws kala ti eipa. Anafer9hka se *eylogo* xroniko diasthma.
Oti kapote 9a ginei to pisteyw, alla oxi syntoma.

> Ούτε και μένα, αλλά πάντα προσέχω το free beer. Το free-beer υπάρχει σήμερα
> για λόγους marketing. Αν το SO δεν ήταν δωρεάν ποιός θα το χρησιμοποιούσε;

An to Linux den htan dwrean, poios 9a to xrhsimopoioyse;;;;

> Αφού υπάρχει ένα ανταγωνιστικό Linux για τα δικά της μηχανήματα.

Xmmm nai. Kai e3ypna feromenh to kanei synagwnistiko. Allwste ekei poy pontarei pleon h
Sun (thin clients) to Linux exei mayra mesanyxta.

> Αυτό που είπα και πριν. Η Sun δεν μοιράζεται τίποτα με εμένα. Εγώ(ή η

Moirazetai. Ena poly kalo proion. 9a mporoyse na soy to poylhsei. Den to ekane. Mporei na
mh kerdizei to open source, alla kerdizoyn oi telikoi xrhstes. Kai einai kai ayto
gia mena poly shmantiko.
Esy pisteyeis pws <<perneis>> mono otan soy dinoyn ton kwdika. Egwpisteyw pws <<pernw>>
opotedhpote kanw swsta th doyleia moy.

> Είναι κάτι του στύλ mozilla (σε χειρότερη μορφή): κάντε δουλεία αλβάνοι, και
> εμείς θα φροντίσουμε να την εκμεταλευτούμε καλύτερα.

Se ayto symfwnw, me th diafora pws hdh h Sun exei anakoinwsei thn ekdosh le3ikoy ellhnikoy.
To erwthma einai (gia allh mia fora) p'ote!
An kai gia to mozilla, otan egine open-source tre3an oloi na zhtokraygasoyn th Netscape.
Meta to <<maniki>> arxisan ta soy-3oy-moy.
BTW, to "project" sto opoio anafer9hka fysika kai 9a dexetai stoixeia apo to ispell...
Twra, gia to 9ema toy licencing, proswpika pisteyw pws ena licence (kai idiws ena "open source"
licence) poy anti na prow9ei th diadosh toy programmatos to kobei, ka9e allo para <<kalo>>
einai. An p.x. moy er9ei kai moy poyn oi typoi poy egrapsan to ellhniko le3iko toy ispell pws
<<3ereis, den 9elw na ftia3eis front-end gia to SO>>, apo th stigmh malista poy den
exw skopow na to poylhsw opoydhpote, einai h megalyterh ypokrisia. (mhpws anoigw flame;)

>   Αν ήταν να δουλέψω για κάποιον θα ήθελα τουλάχιστον να πληρωθώ. Αλλιώς θα
> βοηθούσα προγράμματα ελευθερα που με χρειάζονται, όχι το SO.

3ereis poso kanei o <<antagwnisths>>; Gia MacOS poy rwthsa moy eipan 250.000 (xmmmm)
Den soy moiazei gia teliko 9etiko isozhgio ayto; 'H 9ewreis pws plhrwnesai mono otan
perneis lefta sta xeria. Ki an einai etsi, posa lefta phres sta xeria apo open-source;

>   Οχι, το γεγονός ότι είναι δωρεάν δεν σημαίνει ότι συμβαδίζει με την
> φιλοσοφία του fsf. Νομίζω πως οι απόψεις μου στο θέμα ήταν ξεκάθαρες απο
> καιρό. Δεν πρόκειται για χρήμματα αλλά για ελευθερία.

Ma den mhlhse kaneis gia <<filosofia toy fsf>>! Oyte kata dianoia!
Edw mhlame gia xrhmata, gia commercial proion, gia proion poy to dinei mia etaireia.
Gia ena proion poy kanonika 9a eprepe na to agoraseis. Gia kati poy kapoioi plhrwnontai
gia na to exeis esy dwrean. Oxi gia free-speech kai ta toiayta. Oxi gia filosofies.
An den 9es na kaneis kati gia to SO me'geia soy me xara soy.
Ayth th stigmh pantws egw proswpika san Panayotis to exw anagkh. Kai polloi alloi.
Mporei na to protimw open-source, alla kai free-beer den me xalaei ka9oloy.

>   Αν δηλαδή η microsoft έδινε δωρεάν το office και τα Windows, θα
> εγκαταλείπαμε το Linux;

An eixe th sta9erothta, thn eyeli3ia, thn parametrikothta kai thn eley9eria poy exei to
Linux, nai.
Allwste exw hdh katebasei to BeOS (malista ena feggari to eixa agorasei kiolas), alla opws blepeis
sto Linux paramenw.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: