Internet (Hosts unknown, name server)

Navigator navigator at kerveros.gr
Fri Jun 23 20:29:19 EEST 2000

> Internet me Kppp, otan prospathisw na dw mia selida i na kanw telnet, i ping
> kapou, den vlepw tipota, san to pc mou na min einai sindedemeno sto

Exeis dhlwsei DNS (nameserver) sto kppp?
Gia paradeigma, apo to setup ths syndeshs, xrhsimopoihse san DNS to:
195.170.2.1 (OteNet).

Pros th lista sa synolo: 3erete kanena grhgoro DNS?

>Internet. Sas parathetw kai to sxetiko snapshot, mipws voithisei ligaki.

Snapshots mono apo 0wn3d selides, oxi apo problhmata, re! Ksereis ti
trabhksa gia na katebasw to @#$!@#$ to snapshot soy?!?!?!?!?!

> I Xarilaos Margiolakis I
'To Lakwnizein Esti Filosofein'. Wraio rhto. Isxyei kai stis ypografes.
--
[navigator at kerveros.gr]