File Permissions

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Sat Jun 24 11:38:58 EEST 2000

Navigator wrote:

> Hello! (twra, κατά διαβολική σύμπτωση, grafw kai ellhnika sto vi!)
> H erwthsh moy ayth th fora afora ta file permissions. Egw xrhsimopoiw
> th morfh 'a+rwx' gia na alla3w ta perms enos arxeioy se a+rwx. Pws
> mporw na brw poio einai to antistoixo (oktadiko?) noumero?

Exoume kai leme:
To r (read) einai to 4
To w (write) einai to 2
kai to x (execute) einai to 1.
Episis me 0 den dineis katholou permissions.

Auta douleuoun athroistika. Diladi to 6 einai ousiastika rw-
Twra oson afora tin triada exeis oti o prwtos arithmos einai gia ton
user,
o deuteros gia to group kai o tritos gia tous ipoloipous (others).

Diladi o arithmos 755 metafrazete se -rwxr-xr-x.

Sigkekrimena gia to a-rwx 8a ekanes (opws swsta anaferthike) :

chmod 777 file

As elpisoume oti boithisa kai den se mperde3a ka8olou.

--
|  *I am a living, thinking entity created in the sea of information*  |