xhost before login

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jun 23 22:42:10 EEST 2000

On Fri, Jun 23, 2000 at 04:12:35PM +0300, Mihalis Tsoukalos wrote:

> Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, νομίζω όμως ότι δεν κατάλαβες τι
> ρώτησα.
> Αυτό που ρώτησα είναι πώς γίνεται να τρέχει το xhost πριν κάποιος χρήστης
> κάνει login στο μηχάνημα.
> Δηλαδή να μην χρειάζεται να τρέξει κάποιος την εντολή xhost αλλά να τρέχει
> μόνη της με το boot του μηχανήματος.
>
> καλό απόγευμα,
> Μιχάλης.

  Μιχάλη, έχω την εντύπωση ότι όλοι, ή τουλάχιστον οι περισσότεροι display
managers (xdm, kdm, gdm, wdm κτλ.) έχουν κάποια script που τρέχουν σε
συγκεκριμένες στιγμές κατά τη διάρκεια της εκτέλεσής τους. Εσύ θέλεις να
βάλεις το xhost σε αυτό που τρέχει κάθε φορά που ο DM ξεκινάει τον X server,
ή κάτι τέτοιο. Δεν χρησιμοποιώ κανέναν DM για να σου δώσω παράδειγμα,
συμβουλέψου την βοήθεια αυτού που έχεις.

--