xhost before login

Elias Athanasopoulos eatha at cc.uoa.gr
Fri Jun 23 17:44:20 EEST 2000

On Fri, 23 Jun 2000, Mihalis Tsoukalos wrote:

> Για να τρέξει το xhost θα πρέπει πρώτα να έχουν σηκωθεί τα XWindows.
> Αυτό είναι το πρόβλημά μου.
> Δεν ξέρω
> 1. Αν γίνεται αυτό που θέλω
> 2. Σε ποιο αρχείο πρέπει να βάλω αυτές τις εντολές

An 8eleis oi xrhstes sou na trexoun remotely X Apps xwris na xrhsi-
mopoioun thn xhost(1), mporeis na pros8eseis ta target hosts sto init
file tou shell tous (i.e. /etc/bashrc gia to bash). Profanws 8a kanoun
telnet mesa apo ena shell, etsi den einai?

To problhma pou 8a dhmiourgh8ei einai oti otan den trexoun ta X 8a
pairnoun error msgs. Mporeis na deis an trexoun ta X apo to enviroment
variable DISPLAY (kai me pollous akoma tropous, yphr3e kapoio sxetiko
thread prosfata, an den kanw la8os). An exei ginei set shmainei oti
trexoun. Epomenws me ena 'if' eisai ok. An exw katalabei to problhma
sou. :-)

Cheers,
Elias

--
Elias Athanasopoulos	 | I bet the human brain is |   H.E.P & Apps. Lab.
http://www.uoa.gr/~eatha | a kludge. -Marvin Minsky | University Of Athens