laptop kai x (nai kserw to exete sixathei...)

Panayotis Katsaloulis teras at Daidalos.teras.gr
Fri Jun 23 11:02:38 EEST 2000

In article <8it4hf$hi3$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"Constantinos Englesos" <nightburn at hellug.gr> writes:
> Twra to provlima einai oti enw ola ta settings gia ton FBDev einai sosta
> (exw valei kai sto lilo to vga=789 kai exw valei Framebuffer support ston
> kernel klpklp) parolafta otan dinw startx afto paei na doulepsei me ton svga
> server xwris egw kan na exw valei subsection gia svga server sgto
> XF86Config. Paei diladh kai psaxnei mono tou ton svga server, xwris egw na
> ton xreiazomai.

Tetrimenh apanthsh, alla dokimases poy einai linked to executable X;
Mhpws einai linked sto SVGA anti toy swstoy;

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: