Kerkis Font Family released.

Papagrigoriou Nikolaos papanikos at freemail.gr
Thu Jun 22 17:10:29 EEST 2000

> H grammatoseira divetai se Type1 morfn kai eivai dokimasmevn
> oti douleuei swsta me tnv teleutaia ekdosn tou Babel (3.7)

Den exo to Babel 3.7 kai den to brika oute sto CTAN oute sto NTUA.

H ekdosi tou Babel pou exo einai  3.6.

Exo kapio mikro problima me tis grammatoseires Kerkis.
To minima lathous einai to eksis (exo afairesei arketes seires):

%> latex master.tex

LaTeX Font Warning: Font shape `OMS/mak/m/n' undefined
(Font)              using `OMS/cmsy/m/n' instead
(Font)              for symbol `textbullet' on input line 155.

LaTeX Font Warning: Some font shapes were not available, defaults
substituted.

 )
(see the transcript file for additional information)
Output written on master.dvi (18 pages, 34460 bytes).
Transcript written on master.log.

%> dvips master.dvi

This is dvips(k) 5.86 Copyright 1999 Radical Eye Software
(www.radicaleye.com)
' TeX output 2000.06.22:1655' -> master.ps
<texc.pro><gkerkis.enc><kerkis.enc><texps.pro>. <ki.pfb> Second number not
found in Char string of '/FontName'

Apo ta liga pou ksero, den nomizo oti ftaiei oti exo to Babel 3.6

\ Papagrigoriou Nikolaos  /
/ Thessaloniki, GREECE    \
/       papanikos.fsn.net \