dma_intr: error

Nikolas Kallianiotis nkal at hellug.gr
Wed Jun 21 15:36:13 EEST 2000

> Mporw apo oti diapistwsa na synexisw na ton diavazw kai na kanw allages.
> Ta diagnwstika se win den vriskoun tipota epilhpsimo kai
> to partition einai ena kai monadiko.
> Ftaiei kapoia ry8mish sto BIOS?
> Gnwrizei kaneis ti shmainei to myhyma?
> Sas eyxaristw gia to xrono sas.
> Nikos Melissinos

Apo prosopiki empeiria mporw na sou dwsw mia pithani exighsh.... Exw ena
Celeron 433Mhz otan to kano overclocking sta 488Mhz (FSB 75) douleyoun ola
kanonika otan omws paw na ton gyriso se FSB 83 (541 Mhz) tote exw ayto
akrivos to mynima apo ton IDE odigo tou sklirou mou. Ayto twra simainei ena
pragma ap oti katalava ... Exw mnimi oxi amigws sta 100Mhz (exw kai DIMM sta
66) kai dystixos oxi kai tis idias tayxtitas (alla einai 10ns alla einai 8
kai paei legontas) otan lipon vrika ena DIMM sta 100 kai allaxa ta ypolipa
tote ola douleyan roloi. Opote ean exeis kanei kati analogo h exeis peiraxei
to BIOS gia na ayxiseis epidoseis tote rixe mia matia se ayti tin periptosi.