free/open source

Sarantis Paskalis paskalis at di.uoa.gr
Tue Jun 20 10:44:09 EEST 2000

On Tue, 20 Jun 2000, Xenitellis S wrote:

> Nomizw oti o xaraktirismos "open-source" afora logismiko tou opoiou i adeia
> dia8eseis plhrei tis proipo8eseis pou 8etei to FSF. To "open-source" einai
> prosfati epinoisi tou Stallman (?) kai skopo exei na diaxwrisei ta diafora
> "freeware" programmata me ta pragmatika elefthera programmata.
>
> Kata vasi, otan ena programma diati8ete me tin adeia dia8eshs GPL,
> einai sigoura open-source.
>
> Simos

Gia thn akribeia o xarakthrismos "open source" einai tou Raymond, kai
exoun yparksei psilopolemoi gia auth thn istoria. Symfwna me to GNU
project (Stallman et al) to "open source" einai panw katw to idio me to
"free", 8etei omws merikes anakribeies opws allwste kai to "free".
http://www.gnu.org/philosophy/free-software-for-freedom.html

H idea xrhsimopoihshs tou orou "open source" (http://www.opensource.org/)
hr8e gia na mhn tromaksoune tous executives me ton oro "free" kai tous
anarxikous pou krybontai pisw apo ka8e ti tetoio :-)

Sarantis

--
Sarantis Paskalis