NetMod + PPP

Nikolas Kallianiotis nkal at hellug.gr
Mon Jun 19 11:18:57 EEST 2000

> Den einai gia linux akribws....
> apla exw ena external box me serial port kai ethernet port... kai 8elw na
> syndesw to netmod.
> epeidh to software pou mou edwsan einai ligo gia "amerikanakia", kai den
> douleyei swsta me to netmod , skefthka oti sto linux pou einai pio "raw" ta
> pragmata 8a ebriska kapoia commands pou 8a to ekanan na doulepsei...
>
> Eyxaristw pantws....

To NetMod pezei mia xara kai san aplo modem opws proeipan ta paidia ... To mono
shmeio pou prepei na prosexeis einai to authentication sto opoio tha  prepei na
ftiaxeis swsta ta PAP kai CHAP secret files (eykolo einai exoun kai
paradeigmata ta idia ta files). To format pantos kai twn 2 arxeiwn den diaferei
ousiastika. Egw mporo na sou pw pws h HOL pezei me PAP h FORTHnet me CHAP kai
nomizo to idio kai h OTEnet.(Apo ta proigoumeno mail sou eida oti douleyeis sto
FORTH ...ekei den xerei kaneis na se voithisei toso xalia pia .....).Ean den
exeis idieteri peira me ta X mporeis na vreis sto internet to wvdial einai enas
poly eyxristos tha elega ...userfriendly dialer gia consola.

Nikos