verisign-entrust

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sun Jun 18 23:23:20 EEST 2000

On Sun, Jun 18, 2000 at 07:59:56PM +0100, Xenitellis S wrote:

> Sto SSH, o xristis prepei na exei logariasmo ston ejypiretiti. Sto Netscape
> exeis paromoia leitourgikotita otan kaneis xrisi "pistopoiitikwn xristi".
> Genika sto Internet, mono o ejipiretitis "apodiknyei" poios einai, oxi o
> xrhstis.
Ma den eipa oti o xristis apodeiknyei otidipote. O algorithmos tou ssh
einai trotos se man-in-the-middle-attack tin stigmi tis prwtis syndesis.
Apo tin stigmi pou apothikeusei to key tote o algorithmos einai asfalis.
Autou tou epipedou tin asfaleia exei kai to TLS otan den yparxei
certificate, h otan prepei na to katevaseis ekeini tin stigmi.

> Gia na baleis to "riziko pistopoiitiko" tou Hellug sti basi ayti, arkei na
> pas mia mono fora sto http://certs.hellug.gr/root.crt kai se oti sou leei to
> netscape na les "Yes" (h Nai).
Kai auth i diadikasia einai troti se man-in-the-middle-attack. Mporei
opoiosdipote na sou pasarei allo certificate opote kathe synalagi
einai anasfalis pia.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr