(none)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Sat Jun 17 13:27:50 EEST 2000

In article <Pine.LNX.4.21.0006170058140.2879-100000 at paradise.nothere>,
	steve at master.math.upatras.gr (Devil) writes:
> On 16 Jun 2000, Panayotis Katsaloulis wrote:
>
>> In article <001501bfd75e$56e662a0$6728fea9 at andreadg>,
>> 	kavafi at otenet.gr (andreadakis george) writes:
>>
>> Αν πριν χρησιμοποιούσες KDE και τώρα Gnome η λύση είναι απλή: τo KDE δυστυχώς
>> ή ευτυχώς είναι πιο εξελιγμένο. Ή επιστρέφεις στο KDE ή ζεις χωρίς αυτήν την ευκολία.
>>

> Dhladh pisteyeis pws to gmc tou Gnome (o default File Manager) de
> thn exei ayth thn eykolia?

Pisteyw pws thn exei alla den exei ginei akoma toso polh doyleia
oso sto KDE.

> To KDE giati to les pio e3eligmeno? Epeidh moiazei pio poly me ta windows?

Oxi, apla epeidh einai paliotero project kai exei ginei perissoterh
doyleia para sto Gnome.
An rwtoyses thn gnwmh moy ais9htika protimw to Gnome, alla orismenes
eykolies den tis exei. Pantws mporeis aneta na xrhsimopoihseis
programmata taytoxrona eite apo to ena eite apo to allo.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine