Corellinux greek printing

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Sat Jun 17 11:28:00 EEST 2000

In article <8ie5t5$1fo$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"Michael B" <mihailbs at yahoo.com> writes:
> 1. sto staroffice mporo na grapso ellinika mono sto new html document se ola
> ta ipolipa mono kinezika. oi ellinikes grammatosires einai helveticagr,
> couriergr,grvga, grtex, grtt, grfixeda, grfixed
> gia paradeigma sto new text doc (kai sto starcalc, kai sto new presantation)
> ekei pou prepei na diloso fonts den vlepo kammia apo tis ellinikes se
> antithesi
> me to new html doc pou fainontai oles ellinikes kai mi.

An eixes diabasei to StarOffice-and-greek HOWTO 9a eixes dei pws mono oi
Type1 grammatoseires yposthrizontai oloklhrwtika apo to SO, enw aytes
poy xrhsimopoihses den einai kammia toys Type1.
Egkatesthse Type1 (an den exeis hdh) kai 3anadiabase me prosoxh to
HOWTO kai den 9a exeis problhma

> 2. otan dino entoli {????}
> gs -sDEVICE=deskjet -dNOPAUSE -sOutputFile=/dev/lp1 tiger.ps      gia na do
> oti doulevei sosta t Fontmap mou vgazei unknown command {????}
> akolouthisa odigies apo how to allaksa fonts sto fontmap alla otan kano
> ektiposi sto harti pou tipono mou vgazei pos den iparhei ph helveticagr
> kai panv panv grafei Uknown paper size (Letter) auto pvw feugei?

Panw se ayto den mporw na soy pw kai polla, alla 9a soy pw na dokimaseis
to programma "gv". An blepeis sthn o9onh ena PS arxeio tote toylaxiston
to ghostscript exei egkatasta9ei swsta.

> den ksero an o printer mou epson stylus IIs upostirizei ellinika sto linux

To ghostscript mporei na dei3ei ellhnika se PS arxeio akoma kai se ektypwth poy
den exei ellhnika. Se plain text arxeio yparxei diafora (alla afoy xrhsimopoieis
ghostscript den prepei na anhsyxeis)

> to ghostview uparhei sto susthma
> sthn test page tou printer mou leei
> PostScript Interpreter Information
> Product    GNU Ghostscript
> Revision    510
> Language level  2
> auta shmainoun tipote?

Ara EXEIS to ghostscript egkatesthmeno & typwneis kiolas!
3exna ola tote me tis entoles gs klp giati poio poly 9a mperdeyteis.

> me sugxoreis pou se zalizo alla ego eimai pio polu zalismenos kai prospatho
> na bgallo akrh  na ektupvsv ellinika estv mono apo to new html document.
> euxaristv

Pantws ektypwsh apo Netscape mh perimeneis na deis ellhnika, xwris na exeis
diabasei to Hellenic HOWTO.

Kai, otan ta katafereis, moy xrwstas na apanthseis *esy* ston epomeno poy 9a
kanei thn idia erwthsh kai na ton boh9hseis na ta bgalei pera monos toy :)

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine