NetMod + PPP

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Jun 17 10:53:13 EEST 2000

On 16-Jun-00 George A. Michalopoulos wrote:
> mporei kapoios na mou grapsei pws orizei to Netmod sto linux ?
> Poies einai oi AT commands gia na synde8eis me PPP se kapoion ISP sta
> 64 ?

To xeirizesai opws tha xeirizosoun ena aplo modem,
me scripts px apo chat.

Gia 64K dial me : AtB40Dedw-bazeis-to-tilefono

Koita omws tin version hardwar/software me ati4 kai ati3
Toulaxiston to software prepei na einai  :
ati3
Software Version V 2.10 Greece

Alliws katebase to update apo to site tis intracom

Ypopsi to thema exei xiliosizitithei , chk archives

I.Ioannou <roryt at hol.gr>