crontab

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 17 14:52:19 EEST 2000

On Fri, Jun 16, 2000 at 01:44:51PM +0300, Nikos Stylianidis wrote:
> Paidia gia sas.
> prospatho na kano backup se mia basi(sybase server) me
> cron diadikasies kai mou petaei minima oti den briskei thn
> metabliti SYBASE. Pou prepei na tin oriso gia na tin blepei
> kai pos, an gnorizei kaneis
> Eyxaristo

Sto crontab sou profanos trexeis kapoio script pou pairnei to backup,
swsta?  Kati san to:

	1,31    0-5     *       *       *       root    /root/bin/backup.sh

Phgaine sto katallnlo script, kai analoga me tin glossa sto opoio auto
einai grammeno mporeis na oriseis metablhtes periballontos.  Ta parakato
einai paradeigmata gia /bin/sh, /bin/csh, kai perl, alla xoris na
jeroume akribos poio script trexeis (den exei grapsei *oute* kan tin
grammi apo to crontab sou), den mporei kaneis na se bon8nsei
perissotero.

	# gia /bin/sh
	SYBASE=/usr/local/sybase/ ; export SYBASE
	# gia /bin/csh
	setenv SYBASE /usr/local/sybase
	# gia perl5
	$ENV{SYBASE} = "/usr/local/sybase";

An tipota apo auta den sou kanei, tote fobamai tha prepei na pas doseis
pio polles leptomereies gia na se bon8nsoume.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public key: finger keramida at ceid.upatras.gr