is linux stable?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 17 14:48:05 EEST 2000

On Thu, Jun 15, 2000 at 12:24:23PM +0300, Antonis Tsolomitis wrote:

> Evw ola osa eipes eivai teleia kai ma0ame kati snmera apo to mail sou
> gia ta X 0a n0ela va pros0esw mia empeireia pou symbaivei araia kai
> pou. Gia paradeigma x0es lew arketo KDE efaga dev to gyrizw ligo sto
> Afterstep gia allagn (ti magkia kai auto to Linux...).

Kaneis den einai teleios.  Xairomai pou mallon den phge axrhsto to mail
mou.  Auto to '0a n0ela va pros0esw' polu kapws mou ekatse.  Mou thymise
ton tropo pou polloi politikoi stin thleorasi allazoun teleiws to thema
me fraseis tou stul "den diafono me osa eipate kurie Xatznvikolaou, kai
safws einai themata meizonos shmasias kai polu endiaferonta.  The ithela
omws na toniso, oti .. blah blah"

Mnv to kaveis auto.  Toulaxiston, allakse to thread, bgazontas to
thread.

> Allazw to .xinitrc mou, startx kai va sou to Afterstep.  Snkwvetai
> mia xara kai molis faivetai va exei oloklnrw0ei to startup tou
> <<kollaei>>. Eksngw: Plnkrologio kai povtiki dead.

Den kollane ola ta programmata, *oles* tis fores, se *ola* ta
mnxavnmata, gia ton idio akribws logo.

Kai den ftanoun oi plnrofories pou edoses, oute esu, oute o prongoumevos
stov opoio apavtnsa, gia va katalabw ti mporei na ftaiei.

An einai na apanto me upo8eseis se ena mail, na dhmiourgeitai ena thread
pou se duo posting para kato exei deuteri erotisi pou mono upo8eseis
mporo na kano, kai na sunexizetai o kuklos.. xmm, isos bariemai na to
sunexiso.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public key: finger keramida at ceid.upatras.gr