disk prob?

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Jun 15 11:16:53 EEST 2000

On Thu, Jun 15, 2000 at 01:53:45AM +0300, Kwsths wrote:

> mallon den katalabes ti egine...kata to boot o diskos fainotan san hdd
> (opws kai eprepe na htan afou ton eixa secondary slave)
>
> omws afou edwsa to root password me ebgale se read only kai
> edeixne oti einai mounted to hdb2...
> fysika hdb diskos den yphrxe..

  Έχω την εντύπωση ότι κατάλαβα την φύση του προβλήματός σου...

  Δε μου λες, όταν λες ότι «μου έδειχνε ότι είναι mounted το hdb2», σε ποιον
αναφέρεσαι; Στο /etc/mtab; Στην εντολή mount σκέτη ίσως (που απλά τυπώνει το
mtab); Να σου υπενθυμίσω ότι το αρχείο αυτό δεν είχε ενημερωθεί από την
τελευταία φορά που ξεκίνησε το σύστημα, αφού το σύστημα αρχείων στο οποιό
βρίσκεται ήταν ακόμα μόνο ανάγνωσης. Επομένως σε αυτή τη φάση δεν είναι
αρμόδιο να σου πει ποιο partition είναι το /. Το /proc/mounts επίσης δεν
βοηθάει, αφού αυτό γράφει πάντα /dev/root.

  Αν θέλεις ξαναδοκίμασε να μετακινήσεις τον δίσκο, και όταν φτάσεις στο
ίδιο σημείο δώσε τα εξής:

# mount / -n -o remount,rw
# : > /etc/mtab
# mount / -o remount,rw
# mount

  και αν ακόμα σου βγάζει ότι το / βρίσκεται στο hdb2, τότε το συζητάμε.

--