is linux stable?

Antonis Stylianou astylianou at earthlink.net
Mon Jun 12 04:49:10 EEST 2000

is linux stable?

I proti epafi pou iha me linux itan to redhat 5.2 Prin apo 1 1/2 hronia
iha kani post sto newsgroup ena minima me auto ton titlo " is linux
stable?" O logos pou iha kani post auto to  minima itan  oti to computer
merikes fores ekane crash "pagone"  otan ekana drag & drop apo to
desktop tou kde sto trash.  " Simera eho allaxi 3 ipologistes kai eho
dokimasi redhat 6.0 , 6.1 , 6.2 , caldera e-linux, caldera e-desktop,
suse 6.1 kai corel 1.0, corel 1.1. Auti tin stigmi eho ena computer me
corel kai caldera e-desktop. Se ola ta distro kai ta computers  pou eho
dokimasi mehri simera to provlima parameni to idio Sto KDE otan kano
drag &drop apo to desktop sto trash merikes fores to computer kani
crash.

Kamia idea????

ipopsi oti hrisimopio poli to desktop kai to drag and drop apo to
Desktop sto Trash.

Thanks

Antonis stylianou