Agorazoyme programmata;

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Sat Jun 10 00:04:02 EEST 2000

In article <MSGID_2=3A413=2F11.98=40fidonet_048200c8 at fidonet.org>,
	ricudis at paiko.gr (Christos Ricudis) writes:
> Hello Panayotis!
>
>   On 09 Jun 00, Panayotis Katsaloulis wrote to All with subject "Agorazoyme
> programmata;":
>
>  PK> GINETAI. Exei ginei kai mporei na 3anaginei. Akoma ki an mas
>  PK> spasoyn ligo ta tetoia mas, kalytera twra para alyssodemenoi ayrio.
>
> To dokimasa kai grapsane ekei poy ksereis ta tria FAX poy tous esteila. 8elw na
> dw ti 8a poyne an to tetarto fygei apo to grafeio toy dikhgorou moy.

H kalyterh me9odos einai (pera apo to na exeis atsalina tetoia) na toys prhzeis
(ka9hmerina 'h dynaton) ta dika toys.
An toys ta zalizeis synexeia kapoia fora 9a se bare9oun.
Pantws mporeis me tis eylogies moy na toys peis:
<<H Infoquest gia to Acer poy agorase o P. Katsaloylis toy edwse ta lefta toy
pisw.>>

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine