Distro gia Ultrasparc

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jun 9 00:58:38 EEST 2000

On Wed, Jun 07, 2000 at 08:14:56PM +0300, John Gravezas wrote:

>    Molis pirame 3 Sun stin doulia mou 1 Sun Ray(Network malakia) ,1 Ultra 5
> kai ena Ultra 60.I entiposi mou (elpizo na min thigo kanena)ine oti to
> Solaris ine aishro(opos erhetai apo tin mama Sun, original bourne

  Ας κάνω κι εγώ τον δικηγόρο του διαβόλου. Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα
Ultra 5, με προεγκατεστημένο Solaris. Μάλιστα είχε μέσα και το 7 και το 8,
και διάλεξα το 8 την πρώτη φορά που το άνοιξα. Λοιπόν, το Solaris 8, πέρα
από τα σταθερά δικά του εργαλεία και τα δύο γραφικά περιβάλλοντα (CDE και
OpenWindows), είχε και το /usr/ucb παραγεμισμένο για να αισθάνονται όλοι
άνετα, είχε και αρκετά ελεύθερα εργαλεία (bash, less, perl, etc.), είχε και
το Solaris freeware archive στο δίκτυο απ' όπου κατέβασα της Παναγιάς τα
μάτια. Κι αν το μηχάνημα δεν προοριζόταν για server, θα έκανα μια επίσκεψη
κι από το http://www.helixcode.com/, να πάρω εκτελέσιμα για GNOME, να έχω
και ένα υπερχλυδάτο γραφικό περιβάλλον. Γι' αυτό λοιπόν, ας μην βιαζόμαστε
να το κατηγορούμε το καημένο, που στο κάτω κάτω το να αλλάξεις το shell του
root είναι το τρίτο πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.

> shell!!!).Epsisa to afentiko mou na mou afisi 2 GB sto U60 gia na stiso
> Linux.Mehri tora iha ebiria se Intel kai merikes ores se ena Alpha me
> Suse.Ego prosopika stino mono Slackware(Kai sto spiti kai stin doulia kai
> se oti mihanima eho stisi genika).
>    Iparhi kapia dianomi pou na plisiazi tin aplotita tou slackware gia
> arhitektoniki sparc?

  Φυσικά και υπάρχει Debian για Sparc, αλλά από εκεί και πέρα μην μου ζητάς
συγκρίσεις με το Slackware. Πάντως από απλότητα καλά τα πάει γενικά...

--