Imwheel & MS Wheel mouse

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Jun 8 23:32:26 EEST 2000

Manolis Tzanidakis wrote:

> Γεια σε όλους,
> έχω ένα Microsoft Wheel Mouse για ps/2 και θέλω να κάνω τον τροχό του να
> δουλεύει στο Linux. Έχω φάει αρκετή ώρα με το imwheel αλλά δεν

Το έχεις εγκατεστημένο το imwheel, σωστά ??? (νομίζω έρχεται μαζί με το
Mdk).

Λοιπόν, θα πρέπει να βάλεις τα παρακάτω στο XF86Config: (δηλαδή, ψάξε
βρές το Section για το mouse και κάνε τις απαραίτητες
διορθώσεις/προσθέσεις)

Section "Pointer"
    Protocol    "IMPS/2"
    Device      "/dev/psaux"
    ZAxisMapping    4 5
    Buttons         3
EndSection

... Αυτά. **ΤΙΠΟΤΑ** άλλο (υποννοώντας πως αν παρακάτω έχει
EmulateButtons, πρέπει να το αφαιρέσεις). Αν έχεις XFree 4.0 δεν θα
δουλέψουν αυτά. Αν ξέρεις από τα Χ .... τότε σίγουρα θα καταλάβεις πώς
να τα μετασχηματίσεις (σε Options) αλλιώς πές μου να σου στείλω τα σωστά
(για Χ4)

Μέχρι εδώ, λοιπόν, σου δουλεύει το mouse στα Χ και πατώντας τη ροδέλα
έχεις το 3ο κουμπί. Για τη ροδέλα πρέπει να ενεργοποιήσεις το imwheel:

1) Μπορείς να φτιάξεις το αρχείο .xinitrc μέσα στο home directory και
μέσα να γράψεις:

imwheel -k
startkde (ή αντί για startkde, gnome-session αν θές GNOME)

2) Αν ξεκινάνε τα Χ με το που ξεκινάει το Linux, τότε δεν πρέπει να
προσθέσεις το imwheel -k στο .xinitrc αλλά στο (αν θυμάμαι καλά, με
επιφύλαξη) xsessionrc (?) (και μετά startkde, ακριβώς όπως και πρίν.
Αυτό πάντως που θυμάμαι είναι πως σε αντίθεση με το .xinitrc, το
xsessionrc (?) πρέπει να είναι executable).